DELL PRECISION 7510

Hej (igen)!

Kikat lite på denna DELL PRECISION 7510.

Har den svenskt/engelskt tangentbord?
Är det bakgrundsbelyst eller inte? Såg att det visst fanns två versioner, en utan och en med.

Har den 4 eller 2 slots för RAM-minne?
2st 2,5" platser för hårddisk?

Har redan en mindre 14" Dell precision som jag köpte genom er för något år sen, helnöjd med den, då den funkar bra med linux.

mvh
Fredrik

Kommentarer

  • Hej Fredrik

    Tack för din fråga!

    Angående om tangentbord så är det svenskt tangentbord som vi har på den modellen.

    Frågan om bakgrundsbelysningen så kan vi inte garantera om den har det eller inte.

    Modellen i sig har 4st slots vara 2x2 banker så det finns ordentligt med plats. 😀

    Den har dessvärre bara 1 slot för 2.5" HDD, dock har den en extra för M.2 minne.

    Hoppas detta besvarade era frågor men tveka inte att återkopplar om ni har fler!

    Ha en fortsatt fin dag

    Med vänliga hälsningar

    Joakim