Specifikation Dell Poweredge R620

Beställde en Dell Poweredge R620 server igår. Nu är jag orolig att servern ej har specifikationer som jag önskar, dvs 8 hårddiskplatser som bilden på er webbshop visar. Kan ni bekräfta att modellen har 8 diskplatser?

Kommentarer

  • Hej Marcus,

    Vad har du för artikelnummer på denna server? Bilderna avser ej exakt produkt nämligen, vi har en text som säger just det under varje produktbild.

    Jag behöver kolla upp hårdddiskplatserna åt dig och återkommer så snart jag fått svar från vår produktion. Skicka gärna din mailadress samt ordernummer till webshop@inrego.se så svarar jag dig där.

    Med vänliga hälsningar, Sofia
    Sofia