DELL LATITUDE 7280

är denna kompatibel med en usb c docka med 3 skärmar?

Kommentarer

  • Hej Tomas

    Tack för din fråga

    Då produkten i sig har en USB-C port så ska den klara av att köra dockningsstation med 3st skärmar. 😀

    Med vänliga hälsningar
    Joakim
  • Får man både laptop och skärm som på bilden?

  • Hej Michael,

    Vad menar du? Vilken bild?
    Felix Teamleader
  • Det var en med ett kontorspaket - jag har en Dell skrivbordsdator från 2014 som laggar så det är eg bara den jag behöver ersätta.

  • Hej Michael,

    Tack för ditt svar.

    Det står vad som ingår i våra paket i produkttexten.
    Om det är en stationär dator du kikar på så följer det med dator, skärm, tangentbord och mus samt kablage.
    Felix Teamleader