DELL intel core i5, 475 GB

Hej, jag undrar om denna laptop klarar av alla program i Adobe suiten? Jag ska främst jobba i Photoshop, Premiere pro och After Effects.
Mvh Maria

Kommentarer

  • Hej Maria,

    Tack för din fråga!

    Kika på denna som ska matcha dina krav på specifikationer > >
    HP ZBOOK 15 G3

    Du kan även kika på någon av dessa workstations:
    https://shop.inrego.se/barbara/workstations

    Det viktiga är att datorns specifikationer motsvarar det som Adobe kräver. För att vara säker så är det bra att kolla över exakt de olika program inom Adobe som du ska använda.

    Dvs sök på programmet + requirements på google så får du fram det. 🙂

    Lycka till!

    Bara att maila igen om du har frågor.
    Ha en fortsatt skön dag!

    Med vänliga hälsningar,
    Sofia