Specifikationer på Dell Latitude 5290

Hej!
Jag är sugen på en Dell 5290 som ni har kampanj på nu.

-Vad för moderkort i Dell 5290?
-Vad är det för WiFi protokoll som stöds, kan det vara upp till 802.11ac?
-Vad är det för generation på processorn, vilket år släpptes den?
(INTEL CORE I5-7300U 2.6 GHZ processor)

Länk: https://shop.inrego.se/barbara/dell-latitude-5290-10

Tack för en bra webbshop och en fantastik affärsidé!

/Tomas

Kommentarer

  • Hej Tomas,

    Tack för dina frågor och fina beröm! Vi uppskattar att ni kunder skickar sådana kommentarer lite då som nu, det värmer. 🙂

    Jag kan tyvärr inte svara på exakt vilket moderkort som sitter i denna dator/modell. Den specifikationen som står i webshopen det är den som vi kan garantera.
    Men har du lite extra tid att vänta kan jag eventuellt fånga ett svar från en av våra tekniker.

    Återkommer med detta.

    Ha en trevlig dag!

    Med vänliga hälsningar
    Sofia
  • OK!
    Jag är mest intresserad av vilken generation WiFi som stöds.
    /Tomas
  • Hej!
    Okej tack,väntar fortfarande på svar från mitt håll om detta. Jag återkommer så snart som möjligt.

    Ha en fin fredag!

    / Sofia
    Sofia
  • Hej Tomas,

    Ber om ursäkt att du har fått vänta på svar. Vi har tyvärr ingen info om detta på denna enhet. Så kan inte hjälpa dig i den frågan om Wi-Fi.

    Ha en fortsatt härlig dag!

    Sofia