Datorpaket

Otydlig specifikation:
https://shop.inrego.se/datorpaket/kontorspaket-hp-elitebook-840-g2-2
Är det 120 eller 240 GB ssd? Skulle vilja kunna beställa med 240 men det anges både 120 och 240 och går inte att välja vad jag kan se?

Kommentarer

  • Hej Sverker

    Tack för din fråga.

    Det korrekta ska vara 120GB SSD, då vi har ändrat i produktens artiklar så har det blivit en miss att korrigera detta i produktbeskrivningen.
    Har nu korrigerat detta och bör ändras om runt 20 minuter i skrivandets stund.

    Beklagar verkligen detta.

    Med vänliga hälsningar
    Joakim
  • Ok, tack för svaret. Det finns ingen möjlighet att som på många andra produkter få konfigurera den med 240 istället, mot en kostnad?
  • Hej Sverker

    Tack för din återkoppling

    Har nu korrigerat så man kan uppgradera hårddisken på produkten. 😀

    Med vänliga hälsningar
    Joakim
  • Hej Joakim
    Jag kan fortfarande inte se det tyvärr.

  • Hej Sverker

    Tack för din återkoppling.

    Konstigt, det syns för mig personligen när jag tittar.
    Kanske var en jättefördröjning av en okänd anledning.

    Beklagar detta strul

    Med vänliga hälsningar
    Joakim