Datorns skick

Hej, undrar hur de olika skickskategorierna är. Alltså hur mycket repor, skador etc kan en dator i ”okej skick”  ha? Kan man exempelvis få bilder på skadorna innan man gör ett köp? Finns det öppetköp om det visar sig att man inte är nöjd med produkten?
Mvh Vega

Kommentarer

  • Hej Vega

    Tack för dina frågor.

    Dessvärre är det inte möjligt att få bilder på produkten innan köpet.
    Anledningen till detta då vi hanterar känslig kundinformation så är lokalerna säkerhetsklassificerade, så det är strikt förbjudet att ta bilder i vårat lager.

    Självfallet har du 30 dagars öppet köp hos oss, så om du ångrar dig kan du alltid kontakta oss via support@inrego.se.

    Observera att det är viktigt att ha bilder och ordernummer redo vid eventuell kontakt.

    Gällande skicket så tar jag ett utdrag från våran webshop.:)

    Okej skick
    När du vill vara lite extra ekonomisk finns möjligheten att välja produkter med tydliga spår av användning. Men givetvis fortfarande med hundra procent funktion och garanti.

    Kan finnas repor på chassi och bildskärm. Spår av märkning kan även förekomma på bärbara datorer. Smartphones och surfplattor kan ha färgskiftningar på baksida chassi.

    Med vänliga hälsningar
    Joakim