Datorn "fryser" gång på gång.

Ibland har denna text kommit upp. Vad ska vi göra?

Kommentarer

  • Hej Johnny,

    Kul att du har hittat hit till forumet.

    Det brukar oftast lösa sig när man trycker på starta om datorn upprepande gånger ( ca 3ggr ) så brukar den starta upp ordentligt efteråt.
    Men om detta inte skulle lösa sig och problemet kvarstår så tar vi gärna in datorn på en felsökning/åtgärd.
    Om detta så skulle vara fallet så maila gärna våran support: support@inrego.se

    Önskar dig en trevlig dag!
  • Hej, nu skriver jag igen. Vi har nu provat allt vi kommer på. Naturligtvis prövat starta om men haft hjälp av min kusin som jobbar med datorer. Det har varit bättre någon kort tid för att sedan åter försämras. Det låser sig eller "fryser" många gånger varje kväll när det ska spelas och sonen Jakob är ledsen. Ser ingen annan möjlighet än att skicka den till er för åtgärd eller byte. Var skickar jag den? Mvh Johnny
  • Hej igen Johnny,

    Skicka gärna iväg ett mejl till support@inrego.se som nämnt ovan då problemet kvarstår så kommer dem hjälpa dig att lägga upp ett ärende åt dig så kan vi ta in datorn på en felsökning/åtgärd.

    Ha gärna med ordernummer i mejlet för snabbare hantering.

    Hälsningar,