Kan jag köpa en stationär/laptop med ett NVIDIA Grafikkort med 2GB minne

Vi behöver en dator (stationär eller bärbar) med grafikkort NVIDIA 2 GB videominne
Kan man köpa nåt sånt från er?

Kommentarer

  • Hej Mattia,

    Tack för ditt meddelande! 😀

    Vi har dessvärre inga datorer med Nvidia Grafikkort för tillfället. Vanligtvis hade jag kunnat rekommendera en Zbook (laptop) eller vår gaming dator (stationär) men dessa är förtillfället slut.

    Håll utkik i webshopen och prenumerera på vårt nyhetsbrev för att snabbt få info om vilka produkter som kommer in.
    Felix Teamleader
  • En fundering, en stationär speldator bör väl ha bra grafikkort? Jag tänker att det bör fungera även för Cad ritprogram exv solidworks?
    Thomas Stålnacke
  • Hej Thomas,

    Tack för din fråga.

    Vilken dator är det ni kollar på i vårt sortiment? så ska jag se vad den har för specs.
    Vad jag kan se så säljer vi inte några gaming datorer.
    Felix Teamleader