Köp av dator som klarar Autocad

Hej, jag behöver
1) dator med möjlighet att koppla 2 st skärm och tillräckligt för att arbeta med enklare grafiska program tex autocad, archicad eller liknade (jag precis har köpt 1 skärm från eran butik, men min hp toutch smart har inte håll 😀 )
2) 1 st skärm 24 tum med båda kablar
kan ni rekommendera någonting?

Kommentarer

  • Hej!
    Tack för er fråga! Ja vi har jättebra alternativ till dig. Har du hunnit kika in på vår webshop på fliken datorpaket ? Här kan du hitta bra datorer, bärbara och stationära som kopplas med skärm/skärmar via en docka.

    De flesta går att koppla med 2 skärmar.
    Kika gärna där och återkom om det är något du undrar!

    Återkom också med om ni har några speciella krav på system etc. 😀

    Ha en fin dag!
    /Sofia

    Sofia