Dåligt batteri på IPhone 7 128GB

Poblem med batteriet. Laddningen håller inte. Se bild enligt info om batteriförmågan.. Jag har en bild på den information från mobilen. Var kan jag bifoga den? Köpte två mobiler 2020-10-20, den med art nr 1400400160, apple iphone 7 128 gb  med A-skick, är jättedålig när det gäller batterifunkionen. Även problem med bilder -foton som försvinner! Garantin gäller ju.Är det så att ni byter ut mobilen?

Kommentarer

  • Hej Inger!

    Tack för din fråga.

    För att kunna hjälpa dig vidare så skulle jag vilja be dig att mejla våran kundsupport:
    Support@inrego.se

    Ha gärna med ordernumret i mejlet för snabbare hantering.

    Hälsningar,