Byter ni batterier på mobiler?

Hej! Jag har köpt en Nyskick Galaxy Note 9 från er några månader sedan och batteriet på den är inte den bästa så jag undrade om ni byter batterier i telefonerna innan ni säljer dem? Tack 😀

Kommentarer

  • Hej Gabriela

    Tack för din fråga

    Dessvärre så byter vi inte batterierna innan vi säljer dessa.
    Däremot stress testar vi de och garanterar 80% batterihälsa vid försäljning. 😀

    Med vänliga hälsningar
    Joakim
  • Ah okej, för att dem första 2 månaderna jag har haft mobilen har batteriet varit jätte bra och de senaste 2 månaderna har det gått åt helvete helt enkelt, mobilen ligger i min väska 6 timmar när jag jobbar och batteriet går ner till 50% från 90% (alltså 40% random battery drain, utan att jag ens använder den)
    Finns det någonting jag kan göra? (Har också kollar på "battery usage" och det finns ingenting som visar att det är någon app som använder batteriet i bakgrunden)
    Eller hur ser eran garanti ut? Kan jag byta batteriet på den själv eller kan ni göra någonting åt det? 😀
  • Hej Gabriella,

    Beklagar att ni upplever batterihälsan som dålig på er telefon.
    Vår batterigaranti gäller i 3 månader från köpdatum.

    Fyll gärna i vårt kontaktformulär med kortfattad info på vad du beskriver för oss här så återkommer vi till dig med åtgärd på ditt problem. ​kontaktformulär - Inrego support​​​

    Med vänliga hälsningar,
    Sofia
  • Hej!

    Ni skriver 100% nyskick på galaxy note 9 för 2 899 SEK.

    Innebär det att ni också byter batteriet?
  • Hej Oskar

    Tack för din fråga.

    Dessvärre byter vi inte batterier på våra telefoner innan utskick.
    Nyskick är det kosmetiska biten att den inte har några repor eller andra kosmetiska brister.

    Vi kan garantera att telefonen har minst 80% batterihälsa. 😀

    Med vänliga hälsningar
    Joakim
  • Vad innebär Wi-Fi+Cellular på IPad?
    Rolf Johansson
  • Hej Rolf

    Tack för din fråga

    Wi+fi betyder att du kan koppla upp till ditt hemmanätverk med produkten.
    Cellular betyder att den har stöd för simkort för att kunna använda mobilt bredband. 😀

    Med vänliga hälsningar
    Joakim