Kan jag byta min dator mot en ny?

Jag köpte en dator av er tidigare i år. Jag undrar om jag kan byta in den och köpa en annan. Det är inte tal om en reklamation, utan jag önskar en annan typ av dator.

Kommentarer

  • Hej Pia,

    Tack för din fråga.

    Dessvärre inte. Det du kan göra är att försöka sälja vidare den på marketplace, eller liknande, och därefter köpa en ny. Men vi har ingen inbytes tjänst i dagsläget tyvärr.

    Ha en fin helg.
    Felix Teamleader
  • Hej Felix,

    Det borde ni utveckla tycker jag. Då kommer jag som kund veta att jag har en möjlighet att avyttra min dator inköpt hos er (självklart till ett reducerat pris jämfört med vad jag betalade för den). Det är ytterligare ett steg i den cirkulära lösningen och ni kan tjäna pengar på en dator, som ni känner till, två gånger.

    Ha en fin helg du också!

    //Pia
  • Du har helt rätt Pia, och det är faktisk en lösning som våra utvecklare kollar på. Så det kan absolut hända att det kommer finnas inom en snar framtid.

    Trevlig helg 😀
    Felix Teamleader
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.