Har ni Black Friday Rea?

Hej kommer ni ha blackfriday på fredag hos er? Hälsningar Ella ni har inget lifeproof original skal?

Kommentarer

  • Hej Ella,

    Tack för din fråga.

    Black Friday är dagen då alla företag pressar ner sina priser för att leverera bra deals till sina kunder. Vi är dock inte som alla andra företag. För oss tillhör Black Friday-priser vardagen, eftersom vi levererar halva priset från fabriksny IT varje dag, året om. Så vi har inga speciella erbjudanden just för att det är Black Friday!

    Läs mer via länken nedan:

    https://shop.inrego.se/black-friday

    Felix Teamleader