Bevaka inkommande produkter

Hej. Finns det någon möjlighet att bevaka sök termer? Tex modeller eller fabrikat. Just i detta fallet är jag ute efter microsoft surface produkter men ingen brådska utan kan vänta en stund på att de kommer in.

Kommentarer

  • Hej Christian

    Tack för eran fråga

    Dessvärre finns det ingen möjlighet att bevaka söktermer på våran sida.
    Håll utkik i webshopen och prenumerera på vårt nyhetsbrev för att snabbt få info om vilka produkter som kommer in. 😀

    Ha en fin dag!

    Med vänliga hälsningar
    Joakim