Beställning

När får jag min beställning

Kommentarer

  • Hej!

    Tack för din fråga.

    Vilket ordernummer gäller detta?😊

    Återkom vänligen så ska jag spåra paketet åt dig.

    Hälsningar,
  • Jag vill tabort en beställning jag gjort idag hos er
  • Hej igen Peter,

    Vilket ordernummer avser detta?

    Återkom vänligen så ska i hjälpa dig vidare.

    Hälsningar,
  • Order: 2132323
  • Hej Peter,

    Vi har nu makulerat din order med ordernummer: 2132323. Du är varmt välkommen åter om det blir aktuellt i framtiden.

    Ha en super fin dag!

    Hälsningar,

  • Ai ägare till 2 aktiebolag samt ett enskilt. Och kan ändå inte beställa. Det är ju katastrof. Vart är tillgiven
  • Hej Kim,

    Du kan alltid beställa av oss som företag genom att välja betalsätt förskottsfaktura. För att handla på företagsfaktura måste du uppfylla vissa krav, har du blivit avslagen, så får vi dessvärre hänvisa dig till Bisnode, där du kan få svar på varför ni inte uppfyller kraven för A, AA, eller AAA.

    Felix Teamleader