Behöver ett bättre grafikkort till datorn jag är intreserad av att köpa.

Hej! Jag är intresserad av att köpa en av era stationära datorer från hp med tower chassi (den som kostar 2999), men jag tycker inte att grafikkortet är tillräckligt bra, skulle ni kunna installera ett bättre grafikkort, vad har ni Isåfall att erbjuda och vad skulle det att kosta?

Kommentarer

  • Hej,

    Tack för din fråga. Har du ett artikelnummer på den dator du är intresserad av?
    Återkom gärna med detta så ska jag kika om det är möjligt.

    Vänligen,
    Sofia
  • 10001002631 är artikelnumret
  • Hej Edvin

    Dessvärre så kan vi enbart erbjuda ett grafikkort till familjedatorn eller det som kommer med våra produkter.
    Vi säljer då tyvärr ej grafikkort externt på grund av den globala bristen av grafikkort i följd av den pågående pandemin.

    Dock kanske det är något vi kan fundera på när pandemin väl tar slut. 😀

    Med vänliga hälsningar
    Joakim