Köp av HP Elitebook 2540p

Hej, har ni någon HP Elitebook 2540P att sälja?. Jag har en sådan men pga. flera fel vill jag flytta hårddisken till en fungerande. Batteriet behöver ej fungera.

Kommentarer

  • Hej Mats,

    Tack för ert mail!
    Kika gärna in på vårt utbud i webshopen, om det finns där. Vi får löpande in leveranser varje vecka, så finns det inte nu kan det komma in nästa vecka. Men just den modellen ni efterfrågar har vi inte haft på länge dock. Så det kan vara så att det är en modell vi inte längre köper in.

    Ha en fortsatt fin dag!

    Sofia