Köp av student dator

Behöver en bra dator för plugg på distans. Jag kan inget om datorer. Vi kommer att använda Office 365 med Word ,PowerPoint mm och Microsoft teams  Vad har ni att rekommendera ?
Mvh Ann-Sofie

Kommentarer

  • Hejsan!

    Kul att du hör av dig till oss! Vi har en hel del olika att erbjuda i ditt fall.
    Vet du om du behöver mycket spar utrymme (=hårddisk utrymme) ?

    Det är det som kallas för HDD eller SSD. Ju högre siffra desto mer sparutrymme.
    Och skulle vara bra att veta lite mer om vilken prisklass som passar dig?
    Gissar att det är en bärbar du är ute efter!

    Återkom gärnamed lite mer info så ska jag ta fram några alternativ! 🙂
    Ha en fortsatt trevlig dag!
    Sofia