Vad är det för batteritider på era telefoner?

Hej Inrego

Jag tänkte köpa en telefon och undrar hur lång batteritid era telefoner har?
Visa bästa svaret

Kommentarer

  • Hej Stefan,

    Tack för din fråga!

    Våra tekniker använder en mjukvara som berättar för oss hur batteriets celler mår.
    Vi garanterar:
    • Minst 70% batterihälsa på alla våra enheter med en garantitid på 3 månader (undantag på mobiltelefoner i Klass 1 som vi garanterar minst 80% batterihälsa).
    • Vid köp av nytt batteri som antingen levereras separat eller monterad i enheten gäller 6 månaders batterigaranti.
    Bästa svaret
  • Om man lämnar in telefonen för batteribyte, försvinner allt i telefonen då? Eller ligger det kvar?
  • Hej Ing-Marie,

    Tack för din fråga.

    Det beror lite på vad för fel telefonen har.
    Om det är så att det går att åtgärda batterifelet på telefonen så försvinner inte allt i telefonen utan då byts batteriet ut bara.

    Men om det skulle vara något problem som inte går att åtgärda med bara ett batteri byte så kan man behöva ordna en ersättare. Om man inte har gjort en backup på filer eller bilder så försvinner dem då telefonen återställs och en ersättare skickas ut.

    Hälsningar,
  • Vad är batteri hälsa på  Art.nr: 14004007161 ?
    /Micky
  • Hej Micky,

    Tack för din fråga!

    Våra tekniker använder en mjukvara som berättar för oss hur batteriets celler mår.
    Minst 80% batterihälsa på alla våra mobiltelefoner. 🙂

    Ha du fler frågor så hör gärna av dig igen!

    Med vänlig hälsning,
    Sofia