Batterihälsa MacBook

Hej, är intresserad av er MacBook Air från 2018 men kunde inte hitta något om batterihälsan. Den är i okej skick, påverkar skicket batteriets kapacitet?
Mvh Vega

Kommentarer

  • Hej Vega

    Tack för din fråga

    Skicket på samtliga av våra produkter påverkar inte batteriets skick utan bara eventuella kosmetiska brister.

    Det vi kan utlova är 70% batterihälsa på laptops och 80% på handhållna produkter som telefoner och surfplattor.

    Med vänliga hälsningar
    Joakim
  • Okej tack för svar! Om batteriet blir dåligt och det behöver bytas, täcker garantin det?
    Har även en fråga kring skicket på datorn. Hur pass mycket repor etc förekommer på datorn om den kommer i ”okej skick”?
    Mvh Vega
  • Hej Vega

    Tack för din återkoppling

    Gällande garantin så är våran batterigaranti på 3 månader alternativt 6 månader om nytt batteri köps vid köptillfället.

    Din fråga om skick kommer jag bifoga det som står på våran webshop. 😀

    Okej skick
    När du vill vara lite extra ekonomisk finns möjligheten att välja produkter med tydliga spår av användning. Men givetvis fortfarande med hundra procent funktion och garanti.

    Kan finnas repor på chassi och bildskärm. Spår av märkning kan även förekomma på bärbara datorer. Smartphones och surfplattor kan ha färgskiftningar på baksida chassi.

    Med vänliga hälsningar
    Joakim