Bärbar speldator

Hej, Har ni någon bärbar dator som klarar av Sims och Mindcraft. MVH Hans

Kommentarer

  • Hej Hans

    Tack för din fråga

    Dessvärre så är det lite brist på just bärbara datorer som klarar av spel.
    Utan den enda vi har är den stationära familjedatorn som skulle kunna hantera detta.

    Ha en fortsatt fin dag!

    Med vänliga hälsningar
    Joakim
  • Hej har ni någon bärbar speldator inne?

    Helene Haavikko
  • Hej Helene

    Tack för din fråga.

    Dessvärre har vi inga datorer inne som är lämplig för spel.
    Detta är då våra datorer är mer riktade mot kontorsmiljöer

    Med vänliga hälsningar
    Joakim