Bärbar pc alt.lenovo thinkpad

Ingår Windows office med Word och Excel.

Kommentarer

  • Hej Hans

    Tack för din fråga

    Dessvärre så ingår inte officepaket i våra produkter
    Utan det är något ni får köpa på sidan av, dock så har vi slut på detta för tillfället.

    Med vänliga hälsningar
    Joakim
  • Hej!

    Tack för att du hör av dig. Windows office paketet ingår inte i någon av våra datorer, detta är en produkt som du behöver köpa till när du lägger din order. Kika under fliken tillbehör så ska det finnas där. Länk finner du här: Inrego tillbehör

    Hör av dig om du har fler frågor.

    Vänliga hälsningar
    Sofia