Bärbar dator tips?

..med dockningsstation och  tangentbord och fristående skärm , kan man plocka ihop detta så att det fungerar? Var finns er butik?

Kommentarer

  • Hej Katarina

    Tack för erat foruminlägg.

    Om jag ska kunna hjälpa er så behöver jag lite mer information om detta:
    • Märke?
    • Användningsområde?
    • speciella krav på diskutrymme?
    • Storlek på skärmen?
    • Ungefärlig prisklass

    Återkoppla med detta så underlättar det för mig att ge tips på laptop som passar er!

    Angående om butik. Dessvärre har vi ingen butik, för tillfället har vi bara våran Webshop som ni kan lägga beställningarna på.

    Med vänliga hälsningar
    Joakim
  • Hej Joachim ! Kan man ringa dig? Mvh Katarina och Anders
  • Hej

    Dessvärre har jag inte tillgång för telefonkontakt.
    Så det är tyvärr forumet alternativt mail ärende som gäller. 😀

    Med vänliga hälsningar
    Joakim