Bärbar dator som har två HDMI eller Displayport utgångar

Hej, finns det någon bärbar LENOVO dator som har två HDMI eller Displayport utgångar?

Kommentarer

  • Hej Peter,

    Tack för din fråga! Har du kikat runt i vår webshop efter det du söker? Om det inte finns där så har vi inget av dem hemma. Behöver du 2 HDMI eller 2 displayportar så finns det även en lösning med att använda en adapter som har det. Teknikdelar.se
    eller Dustinhome.se har vet jag.

    Hoppas du finner det du söker! 🙂

    Bara att höra av dig igen om du har fler frågor!

    Väl mött!
    Sofia