Bärbar dator

Hej, köpte en bärbar dator till min 12-åriga dotter av er för några veckor sedan, en Dell Lattitude 7480, orderid: 2171118. Hon har haft den i knappt två veckor, och igår märkte hon att skärmen inte längre känns "låst" när den är uppfälld, den sitter lite löst och känns sladdrig, jag testade och det går att vicka den några millimeter upp eller ner. Vad gör vi nu, jag testade på min jobbdator och min frus, där sitter den uppfällda skärmen fast stabilt.
Vänliga hälsningar
Thomas Melin

Kommentarer

  • Hej Thomas,

    Tack för du kontaktar oss!
    Vi beklagar strulet.

    Skicka in ditt ärende via vårt kontaktformulär, så hjälper någon av våra medarbetare dig vidare där. Se länk nedan:
    kontaktformulär - Inrego support

    Ha en fortsatt fin dag!

    Sofia
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.