Vart kommer era produkter ifrån?

jag undrar om era varor är från sverige, och om det står på svenska  på instrumentbrädan , siffrorna och bokstäverna? jag vill ej ha någon data ifall jag skulle beställa som står på annat språk. vilket märke av Dell och HP är bäst?

Kommentarer

  • Hej Ann-Catrin

    Tack för dina frågor.

    Jag kommer att besvara dessa i samma ordning. 😀

    • Datorerna kan komma från olika länder, dock garanterar vi Svenskt/Nordiskt tangentbord om inget annat anges i produktbeskrivningen.
    • Gällande vad som är bäst är mest en smaksak, dock använder företag sig mer av HP datorer.
    Med vänliga hälsningar
    Joakim
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.