Kan jag göra ett återköp om jag inte känner mig helt nöjd?

Hej! Kan jag konfigurera och testa att använda min nya dator, men sen göra ett återköp om jag inte känner mig helt nöjd? Får jag även tillbaka pengarna för det köpta microsoft windows-paketet?

Kommentarer

  • Hej Klara!

    Du har 30 dagar från det att ni har tagit emot paketet som privatperson.
    Detta gäller dock ej för företagskunder!
    Angående om du får pengarna tillbaka för microsoft windows-paketet så är svaret ja!
    Dock så står ni som kund för fraktkostnaden vid ångrat köp!
    Bifogar köpvillkor här som du kan läsa igenom om du vill ha mer information.

    Köpvillkor - Inrego

    Hoppas detta besvarade din fråga men tveka inte att kontakta oss igen om du har andra frågor eller funderingar!

    Ha en fin dag!
    Joakim