Vilket årtal är IPad Air samt IPad 5th gen ifrån?

Hej, vilket årtal togs iPad Air (1899 kr) respektive IPad 5th gen (2399 kr) i bruk första gången?

Kommentarer

  • Hej!

    Tack för er fråga,
    För att få bästa svar på dina frågor om årtalen så är det enklast att googla detta med respektive modellnamn, då får du upp en lista med olika apple modeller, tror den ligger hos Wikipedia. Alternativt att du hör med Apples support.

    Ha en trevlig helg!
    Sofia
  • Hej, på er hemsida säger ni att era produkter generellt är mellan 1-3 år gamla. Hur gamla är de iPads som ni i skrivande stund säljer? tex lanserades iPad 5th gen 2017, är de som ni säljer alltså 4år? iPad Air lanserades 2013, betyder det att de ni säljer nu är 8 år?
  • Hej Nicklas!😊

    Tack för din fråga.
    Som du även nämner i din fråga så har vi produkter som generellt mellan 1-3år gamla.
    Just denna produkt är en utav dem som är av de äldre produkterna vi säljer just nu.

    Vårt lager är väldigt levande och produkterna befinner sig hos oss under en kort tid.

    Bästa hälsningar,

Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.