APPLE MACBOOK PRO 16.1

Hej!
Hur gammal är denna APPLE MACBOOK PRO 16.1 (Art.nr: 11004006041) som nu är till salu? Tacksam för svar.

Vänliga hälsningar
Peter Brännvall

Kommentarer

  • Hej Peter

    Tack för din fråga

    Modellen som är till salu är från 2019. 😀

    Med vänliga hälsningar
    Joakim
  • Hej Joakim!
    Jo, att modellen är fr 2019 ser jag också men när är det här exemplaret tillverkat?
  • Hej Peter

    Tack för din återkoppling

    Dessvärre så utgår vi bara från lanseringsdatum.
    Så kan tyvärr inte besvara exakt tillverkningsdatum på specifika produkter.

    Med vänliga hälsningar
    Joakim
  • Det går ju att kolla ganska enkelt om ni slår på datorn. Eller hur?

  • Hej Peter

    Tack för din återkoppling.

    Dessvärre så har vi inte möjlighet att kolla upp specifika datorer.
    Anledningen till detta är för att vi har ett väldigt stort lager med ett extremt antal datorer.

    I många fall så är datorerna även upptruckade i ställage vilket gör det svårt att kolla specifika datorer.

    Vi kan tyvärr inte heller specifiera detta då det kräver någon ofantlig mängd artikelnummer om man skulle försöka sig på detta.

    Så 2019 är tyvärr det enda svaret jag kan ge dig

    Med vänliga hälsningar
    Joakim