Anslutning till trådlöst nätverk

Jag har för avsikt att från er köpa en HP prodesk 600 G3 och
undrar om den kan anslutas till ett trådlöst nätverk utan
ytterligare komplettering

Kommentarer

  • Hej Tomas

    Tack för din fråga.

    Dessvärre så behöver samtliga av våra stationära datorer ytterliga kompletteringar för att det trådlösa ska fungera.

    Det du behöver är antingen våran usb wi-fi adapter eller om du köper av formfaktor SFF så kan du köpa ett nätverkskort som installeras i datorn. 😀

    Med vänliga hälsningar
    Joakim