Har ni stationära datorer som kan spela Fortnite?

Tja. Min son vill ha en dator för att kunna spela spel på. Och då min fråga då jag är nollad vad gäller datorer. Vad ska man satsa på. Är ju lite fortnite mm han vill spela. Mvh Andreas Sallbring

Kommentarer

  • Hej Andreas,

    Tack för ditt mail.

    Vi har tagit fram en stationär dator för just detta ändamål där vi uppgraderar dem med ett bättre grafikkort just för spel, dessa är dock slutsålda i dagsläget och jag kan inte svara på när vi får in fler dessvärre.
    Kan inte rekommendera något annat heller dessvärre då Fortnite är ett rätt krävande spel.
    Felix Teamleader
  • Hej!
    Hur ser det ut med datorer för Fortnite nu? Har ni fått in några? //Markus Fjellsson
  • Hej Markus,

    Tack för ditt mail. Kika gärna in på vår webshop och fliken Speldatorer & tillbehör
    där ser du aktuellt utbud. Kravspecifikationen för fortnite kan ju se lite olika ut beroende på vilken nivå man spelar på. Men för att utgå från den mest avancerade nivån så är det denna kravspec du ska gå efter (recommended):Den är tagen från Fortnites egna uppdaterade sida.

    Hoppas detta är till hjälp!
    Bara att maila här igen om du har fler frågor. 😀

    Ha en skön dag!

    Sofia
  • Hej Abdi.

    Tack för erat foruminlägg.

    Som svar på eran fråga, om köpet är inom 30 dagar från köpet så kan ni självklart göra detta. Bifogar länk till detta här på våra köpvillkor.

    Om det är så att ni har problem med att något inte fungerar på datorn kan ni gärna kontakta oss via detta formulär så kan vi se om vi kan hjälpa er vidare med detta.

    https://shop.inrego.se/kontaktformular

    Om ni skapar ett ärende var noggrann att bifoga ordernummer eller enhets-id. 😀

    Med vänliga hälsningar
    Joakim