Får ni in fler All in one PC?

När får i in fler all in one datorer? Missade er försäljning av Dell datorerna

Kommentarer

  • Hej Bo,

    Tack för din fråga.
    Det kan jag dessvärre inte svara på, då vi har ett så pass rörligt lager vet man aldrig vad som kommer in, om det inte är våra hus produkter och det är dem inte tyvärr.
    Det dyker upp till och från så det bästa sättet för dig att få reda på om vi får in fler är om du signar upp på vårt nyhetsbrev, det kan du göra på vår hemsida om du scrollar längst ner på hemsidan och skriver in in email.

    Så får du gå in och hålla lite koll.

    Önskar dig en skön Måndag! 😀
    Felix Teamleader
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.