Ålder på HP ELITEBOOK FOLIO 1040 G3

Hur gammal är denna dator som ni säljer nu?
När lanserades den?
HP ELITEBOOK FOLIO 1040 G3
Ultrabook INTEL CORE I5-6200U 2.3 GHZ 8 GB 240 GB SSD Intel HD Graphics 520 Se alla specifikationer

Kommentarer

  • Hej Lars,

    Tack för er fråga. 🙂 Har du ett artikelnummer till modellen ni frågar om? Underlättar så jag kan söka på information.

    Ha en fortsatt fin dag!
    / Sofia
    Sofia
  • Art.nr: 11001010171 ålder?
    och 11001000341 ålder?
    Lenovo 11003005161 ålder? Hur får man tag på den aktiva pennan Lenovo active pen
  • Hej Lars,

    Tack för er fråga. Exakt ålder är tyvärr inget som vi kan svara på, det är inget som registreras när vi köper in enheterna. De datorer som vi köper in (inköp sker endast från företag) har en genomsnittlig ålder på 2-4 år. Vissa kan vara äldre (5-6 år) och några kan vara yngre. De är oftast väldigt väl skötta och jag har t ex en själv som är
    runt 6-7 år gammal som går som tåget. 😀

    Den aktiva Lenovo pennan har vi tyvärr inte, men den finns att köpa dels genom Lenovos egna hemsida och dels hos andra leverantörer.

    Se länk till Lenovo här: Lenovo.com

    Bara att höra av dig igen om du har fler frågor.

    Mvh, Sofia

    Sofia