Varför går mitt bevattningssystem hela tiden?

Finns det någon manual på nätet till era bevattningssystem?
Mitt står nu och går hela tiden utan avbrott. Vad är felet?
Göran Silvemark (Uppdaterad )

Kommentarer

  • Hej Göran,

    Om du nyligen har installerat ditt bevattningssystem kan batterierna vara fulladdade.
    De kan då pumpa under en längre tid. Låt systemet vara på så kommer batterierna så småningom laddas ur och systemet kommer att ställa in sig och pumpa vatten i intervaller.
    För att inte dränka plantorna kan du leda vattnet tillbaka i vattenbehållaren.
    På produktsidan hittar du manualen. Använd denna länk : Manual bevattningssystem
    Jessica