Kan man köpa Impectas fröer i butik.

Jag undrar var jag kan köpa Impectas fröer om jag inte vill beställa över nätet.
Per

Kommentarer

  • Hej Per,

    Tack för att du kontaktar oss.

    Vi har själva ingen butik. Men du finner våra frön hos våra återförsäljare runt om i landet.
    Bor du nära ett Plantagen eller Blomsterlandet finner du våra frön där. För att hitta en butik nära dig kan du kolla här

    Du kan även beställa vår fina frökatalog om du vill kolla över vårt sortiment.
    Johanna Kundservice