Hur går jag tillväga om jag vill använda 3 för 2?

Hej!

Jag har fått mejl om att ni har en kampanj om 3 för 2 på er hemsida.
Men när jag kommer till kassan går det inte igenom, alla varor har ordinarie pris.
Vad är det som blir fel?
Gurtel
Visa bästa svaret

Kommentarer

  • Hej Gurtel,

    Tack för att du kontaktar oss.

    3 för 2 gäller endast på utvalda sorter.
    När man klickar på respektive kampanj ser du vilka sorter som ingår i 3 för 2.
    Man kan tyvärr inte kombinera olika kampanjer med varandra. Har man gjort det så kommer ordinarie pris i kassan.

    Önskar dig en fin dag och lycka till med din odling
    Johanna Kundservice
  • Add 3 quantities of the same item which are in the offer 3 for 2, you will be charged only for 2 and the 3rd item will be shown under discounted price during the checkout before payment itself.
    Purna
    Bästa svaret