Hur går jag tillväga om jag ångrat mitt köp?

Hej!

Jag gjorde ett köp hos er för en vecka sedan. Nu inser jag att det inte kommer få plats hemma hos mig. Kan jag returnera delar av min order?
Miguel

Kommentarer

  • Hej Miguel!

    Tack för att du kontaktar oss.

    Det går bra att returnera den del av din order som du ångrar.
    Du själv står för returfrakten, och vi kommer att kreditera dina varor så snart vi har dem i retur.
    Returen ska skickas till följande adress

    Impecta Fröhandel
    Starrvägen 7
    64149 Katrineholm

    Vänligen meddela oss på info@impecta.se när du skickat iväg returen.
    Johanna Kundservice
    (Uppdaterad )