Har ni kataloger som ni kan skicka?

Hej!

Jag skulle vilja ha en frökatalog som jag kan bläddra i. Hur går jag till väga för att få en frökatalog? Kan ni skicka en till mig?
Justine

Kommentarer

  • Hej Justine!

    Vad roligt att du är intresserad av vår frökatalog.

    Du beställer enklast din katalog via vår hemsida.
    Frökataloger som ska skickas inom Sverige beställer du här.
    Befinner du dig utanför Sverige beställer du din frökatalog genom att lägga den i varukorgen. Då hittar du frökatalogen här.
    Katalogen skickas ut under december månad för kommande säsong.

    Önskar dig en fin dag och hoppas du kommer finna mycket odlingsinspiration
    Johanna Kundservice
    (Uppdaterad )