Leverer dere til Norge?

Hallo
Jeg lurer på om det er mulig å bestille fra www.impecta.se og få levering til Norge?
Freya

Kommentarer

  • Hei Freya,

    Siden begynnelsen av 2022 kan du som bor i Norge kjøpe Impecta Fröhandels kvalitetsfrø direkte i Norge på www.impecta.no og slippe styret med import!
    Det gir også kortere leveringstid og både nettbutikk og kundeservice på norsk. For at vi skal kunne yte best mulig service til våre kunder i alle markeder, er det ikke lenger mulig å bestille til Norge på www.impecta.se.
    Vi hilser alle kunder i Norge - gamle som nye - velkommen til www.impecta.no!
    Johanna

Kommenter eller skriv et nytt innlegg

Ditt navn og innlegg er synlig for alle.Din e-post vises aldri offentlig.