Til seneste kommentar

Kan dere hjelpe oss med å sette sammen et vanningssystem?

Hei!

Vi har en ganske stor hagetomt som vi gjerne vil ha et solcelledrevet vanningsanlegg til.
Kan du hjelpe oss med å montere delene vi trenger?
Fillip

Kommentarer

  • Hei Fillip,

    Så deilig å ha et stort hageland å nyte.

    Vi prosjekterer ikke vanningsanlegg, men
    vi anbefaler at du alltid starter med selve grunnpakken og deretter bygger på og utvikler vanningsanlegget.
    En stor hagetomt kan kreve flere enheter hvis det er mye jord som skal vannes.

    Ved dyrking i pallekarmer anbefales dryppslange.
    Ved dyrking i potte kan det hende du må supplere med forlengelsespakken med dryppmunnstykker .
    Ved dyrking i hageland fungerer vanningsslangen godt siden den er 25 meter lang og kan dras rundt i hagen.

    Merk at du ikke kan bruke alle utvidelsespakker for en enhet, men én enhet kan støtte én utvidelsespakke.

    Lykke til med avling og vanning
    Johanna

Kommenter eller skriv et nytt innlegg

Ditt navn og innlegg er synlig for alle.Din e-post vises aldri offentlig.