Hvilken jord bør jeg bruke?

Hei!

Jeg skal forkultivere noen stauder.
Hvilken jord bør jeg bruke? Det er ikke skrevet noe på frøposen.
Kasper

Kommentarer

  • Hei Kasper,

    Så gøy å forkultivere slik at man tidlig kan se hvordan det spirer i dyrkningsbrettet.

    Dersom det ikke er oppgitt hvilken jord som skal brukes på frøposen dersom sorten skal forkultiveres, kan du anta at du trenger frøjord.
    Skal du plante med sand, pottejord eller torv, står det på posen.

    Lykke til med frøene dine.