Hva slags betalingsalternativer har du?

Hei!

Jeg ønsker å legge inn en bestilling hos deg. Hva slags betalingsalternativer har du?
Er det mulig å foreta en direkte betaling?
Gunnhilde

Kommentarer

  • Hei Gunnhilde!

    Vi tilbyr flere ulike betalingsalternativer, du kan velge å betale med Klarna faktura, kort, Swish og bankoverføring.

    Våre krav overføres til Klarna direkte ved kjøp. Velger du å betale med faktura, er det hos Klarna du kan gjøre opp gjelden. Klarna er profesjonelle på betalinger og å la dem ta seg av faktureringen gjør at vi kan konsentrere oss og bli bedre på det vi gjør; frø og dyrkingsutstyr! Har du spørsmål om en faktura fra Klarna, kontakt dem i første omgang på telefon (+47) 21 01 89 91 .

    Jeg ønsker deg en fin dag