Vilken av de olika varianterna på Flexilight passar bäst till bandtäckt plåt?

Hej

Jag ska ha bandtäckt plåt på mitt tak och undrar vilken Flexilightvariant jag ska använda mig av?

Kommentarer

  • Hej Pernilla

    Vi rekommenderar Flexisteel i första hand och Flexilight Pro eller Flexilight Prima i andra hand. Ett annat alternativ är också Elastoflex som är en traditionell byggpapp.

    Med vänliga hälsningar
    Tobias