Miljöredovisning?

Arbetar Icopal med någon form av miljöredovisning eller hållbarhetsrapport?

Kommentarer

  • Hej

    Nej. För närvarande ger vi inte ut någon separat miljöredovisning men det finns ett avsnitt om miljöansvar i Icopal-koncernens årsredovisning.
    Vi har dock startat ett arbete för att skapa en hållbarhetsrapport som kommer att publiceras under nästa år som ett komplement till vår årsredovisning.

    Med vänlig hälsning
    Hans