Jag söker en produkt "Hydrolin" tillverkad av Icopal

En burk Hydrolin håller på att ta slut. Jag kan inte finna den bland Era produkter och skulle vilja köpa en ny. Var? Den ger ett fantastiskt bra rostskydd.

Kommentarer

  • Hej Didrik

    Det stämmer, det var något vi hade förr. Om vi tänker på samma produkt så var det trätjära.
    Vi har inte den produkten längre men det finns ju att köpa lite överallt. På Biltema t.ex.
    Trätjära