Bilder

Hej
Funderar på att lägga Toppsafe 3G tegelröd på ett husHittar inga bilder som visar hus med denna variant för att få en uppfattning om hur det kan se ut "i verkligheten" (svårt att bilda sig en uppfattning bara genom en liten bild på ett varuprov)  Har ni tips om sådana bilder?

Kommentarer

  • Hej Kerstin

    Bifogar med produktbladet där en bild på Topsafe Tegelröd är med.
    Men om du mejlar över din adress till mig:
    tobias.karlsson@bmigroup.com
    så ska jag skicka dig ett fysiskt varuprov också.