Uteplatsen på Vänortsvägen 33-43

Uteplatsen ser hemsk ut med grus sen vinterns sandning kvar. Sen undrar jag varför det inte finns någon blomlåda på vår uteplats när det finns på alla andra ställen?
Ann-Charlotte Ivares

Kommentarer

  • Hej!
    Det var tråkigt att höra! Ta gärna en kontakt med din husvärd för att diskutera på vilket sätt du tycker att man skulle kunna göra uteplatsen trevligare. Att det fortfarande är grus kvar låter inte bra men nästa vecka kommer mycket extra arbetskraft att finnas genom våra sommarjobbare, vilket kommer att märkas i våra utemiljöer!
    Jon