Uppsägning

Jag skulle vilja säga upp min lägenhet och jag undrar om man kan få kortare uppsägningstid om ny hyresgäst vill flytta in tidigare?

Alexander Kristiansson

Alexander Christiansson

Kommentarer

  • Hej,

    man har alltid 3 månaders uppsägningstid vid uppsägning av lägenhet men om den nya hyresgästen kan och vill flytta in tidigare så kan vi korta uppsägningstiden.
    Anna Tommila Kundtjänst
  • Så bra, skriv då att jag kan flytta ut på den nya hyresgästens begäran.
    Alexander Christiansson
  • Du fyller i önskemål om tidigare avflyttning på uppsägningsblanketten som du skickar in till oss.
    Den hittar du här: ​Uppsägning​​​
    Anna Tommila Kundtjänst