Uppdatering av intresseanmälan

Varför är det så krångligt att uppdatera sin intresseanmälan?

Kerstin Karlsson

Kommentarer

  • Hej Kerstin
    Vi har påpekat det till vår systemleverantör och hoppas på en ändring i nästa version. För att vara kvar i vår kö ska man uppdatera sin anmälan minst en gång i halvåret. Det gör du genom att logga in på Mina sidor. I högra kanten finns en ruta som heter Min profil. Strax under den står det Uppdatera dina intresseanmälningar och en röd länk där du också ser dina köpoäng. Klicka på länken så du kommer till din intresseanmälan. Kontrollera att dina kontaktuppgifter stämmer och klicka sen på knappen Spara längst ner på sidan. Du får då ett meddelande att dina uppgifter är uppdaterade.
    Eva